wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » OŚWIETLENIE » PRZENOŚNY ZESTAW LEVEL 2 DO NAPRAW BLACHARSKICH I WYCIĄGANIA WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWNIA OD KECO TABS
Kontakt
  • E-mail:info@propdr.pl
  • Telefon+48 698 930 393
  • Godziny działania sklepuJesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonem od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
ZESTAW DO NAPRAW BLACHARSKICH I WYCIĄGANIA WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWNIA OD KECO TABS
Polecamy

PRZENOŚNY ZESTAW LEVEL 2 DO NAPRAW BLACHARSKICH I WYCIĄGANIA WGNIECEŃ BEZ LAKIEROWNIA OD KECO TABS

Dostępność: Oczekiwanie na dostawę

Czas wysyłki: 4-6 tygodni

Numer katalogowy: 410-8418-L2E-P

Stan magazynowy:

Cena brutto: 25 774,65 zł

Cena netto: 20 955,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)

Producent: KECO TABS, USA
Nr katalogowy: 410-8418-L2E-P



Przenośny zestaw Level 2 firmy KECO to system prostowania uszkodzonych elementów blacharskich stworzony z myślą o blacharzach i lakiernikach.


System zdobył prestiżową nagrodę za najlepszy produkt do napraw blacharskich na największych targach motoryzacyjnych SEMA 2021 odbywających się w Las Vegas, USA.  

Jest to zestaw obejmujący najlepsze w branży narzędzia PREMIUM do podnoszenia, wyciągania i prostowania elementów blacharskich.


NAPRAWY Z MINIMALNĄ GRUBOŚCIĄ SZPACHLI LUB NAWET BEZ!

GPR umożliwia przeprowadzenie naprawy blacharsko-lakierniczej przy użyciu minimalnej grubości szpachli, która jest dopuszczona przez producentów. Umiejętne posługiwanie się narzędziami z zestawu pozwoli doświadczonemu blacharzowi odbudować uszkodzony element do pierwotnego kształtu i pomalowanie z minimalną ilością szpachli lub nawet całkowicie bez jej użycia. 


SZYBKI PRZYROST UMIEJĘTNOŚCI

Intuicyjność zestawu oraz dostępne materiały szkoleniowe dają szybki przyrost umiejętności osobie, która rozpoczyna pracę z systemem. Oferujemy kompleksowe szkolenia z wykorzystania wszystkich narzędzi znajdujących się na wózku. Jednodniowe przeszkolenie jest wystarczające aby umożliwić pracę osobie lub grupie kursantów, którzy wcześniej nie mieli styczności z rozwiązaniami GPR. Czas w jakim przyswajana jest wiedza, jest o wiele krótszy niż w przypadku dotychczasowych konwencjonalnych metod napraw spoterem.


BRAK PRZEPALEŃ BLACHY CZY PĘKNIĘĆ 

Aluminiowe poszycia nadwozia są wyjątkowe trudne w naprawie spoterem. Pracując nawet najwyższej klasy spotterem nadal istnieje duża szansa na przepalenia w materiale. W następstwie ingerencji spotterem i specyfiki pracy w trakcie odbudowy pierwotnego kształtu nierzadko dochodzi do pęknięć w aluminium. Wykorzystując system GPR od KECO unikamy tych komplikacji, a praca idzie szybciej, wydajniej i pewniej.


ZACHOWANIE FABRYCZNYCH POWŁOK ANTYKOROZYJNYCH

Wykorzystując technologię GPR możesz wykonać naprawę bez uszkodzania wierzchniej warstwy lakieru, a już na pewno bez uszkadzania wewnętrznych powłok antykorozyjnych. Niestety stosowanie spottera i zgrzewanie kołków, powoduje że każda warstwa powłok począwszy od lakieru, poprzez bazę, ocynk i wewnętrzne powłoki antykorozyjne ulega wypaleniu. Stosowanie metody klejowej w żaden sposób nie uszkadza wewnętrznych powłok lakierniczych i pozostawia je nietknięte!


MNIEJ CZASU NA ROZBIÓRKĘ, PRZYGOTOWANIE I SKŁADANIE

Wykorzystywanie metody GPR nie wymaga demontażu tak wielu elementów jak ma to w sytuacji konwencjonalnej naprawy. Nie występuje ryzyko zapalenia się wygłuszeń czy usztywnień jak to ma miejsce przy pracy spotterem. Nie ma ryzyka stopienia wiązek elektrycznych czy uszkodzenia innych elementów przylegających do naprawianego elementu. Mniej rozbiórek i mniej montaży to kolejna oszczędność czasu oraz mniej uszkodzonych demontowanych elementów i komplikacji związanych z ich pozyskaniem.


BRAK KOROZJI

Przegrzanie blachy przy pracy spotterem powoduje wypalenie fabrycznych zabezpieczeń oraz inicjuje korozję. Wykorzystując system GPR nie dochodzi do przegrzania, a tym samym nie dochodzi do uszkodzenia fabrycznych zabezpieczeń takich jak E-coat czy oryginalna powłoka lakiernicza. Wiele uszkodzeń aby je wyciągnąć metodą GPR nie wymaga oczyszczenia elementu do "gołej" blachy. W takiej sytuacji można przeprowadzić odbudowę z zachowaniem oryginalnej powłoki lakierniczej! Dostępne nowoczesne systemy szapachlówek umożliwiają nakładanie szpachli na lakierowany element bez konieczności je "zrywania". Naprawa przeprowadzona w taki sposób zachowuje wszystkie oryginalne powłoki więc nie występuje ryzyko reklamacji związanej z pojawieniem korozji.



HYBRYDY I ELEKTRYKI vs BEZPIECZEŃSTWO i OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

Naprawy prowadzone na samochodach elektrycznych przy użyciu spotera wymagają każdorazowo dogłębnego wyłączenia zasilania w pojeździe. Procedura wyłączenia różni się w zależności od modelu samochodu, wymaga wiedzy jak to zrobić i wiedząc jak to zrobić zabiera każdorazowo około 30 minut. Niekiedy w trakcie jednej naprawy w trakcie naprawy marnowane jest w ten sposób kilka godzin!
Przejście na system GPR umożliwia przystąpienie do prac natychmiastowo bez konieczności przeprowadzenia procedury odłączenia zasilania od samochodu. Metoda GPR nie wpływa w żaden sposób na elektrykę w pojeździe i w żaden sposób jej nie uszkodzi ani nie wpłynie negatywnie na bezpieczeństwo w trakcie wykonywanej naprawy.
W 2023 podjęto decyzję o zakończeniu produkcji samochodów spalinowych w EU do końca 2035 roku. Największy koncern samochodowy w Europie Volkswagen Group zapowiada, że do końca 2023 roku wycofa się z produkcji aut spalinowych na rynek Norweski. Trend będzie przyśpieszał i mocno wpłynie na ilość samochodów EV na drogach. Im bardziej samochody elektryczne będą zwiększać swój udział w rynku, tym więcej będzie ich gościć w warsztatach blacharskich. Tym samym tracenie czasu na procedury wyłączania pojazdy będzie jeszcze bardziej odczuwalne. W tej sytuacji przejście na system GPR od KECO będzie koniecznością, a nie wyborem. Nawet jeśli jeszcze dziś nie jesteś przekonany aby przejść na system GPR, to jesteśmy przekonani, że wrócisz do nas w ciągu najbliższych lat. Dlatego nie odwlekaj tego w czasie i przejdź na bardziej wydajny oraz efektywny sposób naprawy blacharskiej. 



SPOTER vs GPR 

Wykorzystanie systemu GPR umożliwia zrezygnowanie z spoterów w Twoim warsztacie. GPR to kompleksowe rozwiązanie do odbudowywania elementów wykonanych ze stali, aluminium czy stali konstrukcyjnej. Połączenie klejowe umożliwia pracę na surowym elemencie lub lakierowanym. Nie będziesz już potrzebował dwóch osobnych spoterów do stali i aluminium.



ZAWARTOŚĆ ZESTAWU

C804L
20LED6BPV3
410-8345
410-8340
410-8345-JR
410-6061-S
410-6100
410-8330
410-8330-CH
410-6053
410-6081
410-6040
410-6002-THR
410-6002-U
410-6045-K
C2074-300-K
410-8402
410-8403
karabińczyk 2 sztuki
C2074-CURVED-65-K
C2074-CURVED-128-K
410-6067
410-6069
410-6056
410-8230-CAPG
410-8230-TWG
410-6016-C
410-6057
410-8343
 410-6041
410-8408
410-8440-V150
410-8082-S
410-8084-S
410-8120-S
410-8110-S
410-8130-S
410-8100-S
410-9118
410-9110
410-9114
410-9122 2 sztuki
410-9120
410-9117
410-9123 3 sztuki
410-8135-12.5-FC-S
410-8135-12.5X4-FC-S
410-8135-25-FC-S 2 sztuki
410-8135-25X4-FC-S
410-9102
410-9103
410-6119
410-815-VAR
410-SSBVP16
410-8135-11-DCS 2 sztuki
410-8135-07-DCIS
410-8097-IS
410-8VPDC-I
410-8VPDC-B
410-8097-S
410-6090 2 sztuki
410-6090-K
C2199-12

Prezentacja zawartości zestawu

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Klienci zakupili także
Pozostałe produkty z kategorii
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu